Veelgestelde vragen – Pippaloentje.nl
1. Kan ik het cadeau direct naar de ontvanger laten sturen?
Ja, tijdens het bestelproces kun je een afwijkend afleveradres opgeven.
Wij pakken het cadeau mooi in en sturen het, namens jou, met een handgeschreven kaart naar de ontvanger toe.
2. Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is of het cadeau retour komt?
Als levering niet mogelijk is, wordt het pakket bij een PostNL- pakketpunt afgeleverd of retour gestuurd naar Pippaloentje.nl.
Wij nemen contact op met de verzender en kunnen het pakket opnieuw versturen, waarbij de verzendkosten opnieuw in rekening worden gebracht.
Houd de track & trace in de gaten voor de actuele status van het pakket.
3. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Omdat we vanuit onze eigen borduurstudio werken, wordt je kraamcadeau snel verzonden, binnen 1–2 werkdagen.
Ook voor last-minute kraambezoeken ben je bij Pippaloentje.nl aan het juiste adres. Meer informatie vind je op onze levertijdenpagina.
4. Wat zijn de verzendkosten?
– Brievenbuspakketjes binnen Nederland: €4,25
– Pakketten: €5,95 binnen Nederland, €6,25 naar België, €6,50 naar Duitsland
Meer informatie vind je op onze pagina Verzendkosten.
5. Kan ik zelf een kraammand samenstellen met naamcadeaus?
Ja, dat kan zeker! Laat ons weten wat je wensen zijn, dan helpen wij je graag bij het samenstellen van een uniek gepersonaliseerd kraamcadeau.
Je kunt ons bereiken via telefoon, WhatsApp of e-mail. Bekijk onze kraammanden.
6. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
Bij Pippaloentje.nl heb je altijd een vast aanspreekpunt.
We helpen je graag bij het kiezen van het perfecte gepersonaliseerde kraamcadeau en beantwoorden al je vragen. Neem contact op.
7. Ik heb een speciale wens, kunnen jullie mij helpen?
Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Wij doen ons best om elk cadeau persoonlijk en uniek te maken. Contactformulier
Veelgestelde vragen over betalen
1. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken bij Pippaloentje?
Bij Pippaloentje kun je veilig betalen via iDEAL, Bancontact, Creditcard (Mastercard, Maestro en VISA) en Apple Pay.
Alle betalingen verlopen via een beveiligde betaalomgeving.
2. Kan ik achteraf betalen?
Ja, dat kan. Wij bieden Klarna Achteraf Betalen aan. Je betaalt de factuur rechtstreeks aan Klarna.
3. Kan ik zakelijk op factuur betalen?
Ja, voor zakelijke klanten is betalen op factuur mogelijk met een betalingstermijn van 30 dagen. We ontvangen hiervoor graag de bedrijfsgegevens.
